گسترش صنایع روی ایرانیان
Iranian Zinc Industrial Expansion Co
جستجو

درباره ما

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان “سهامی خاص” در سال 1384، به منظور تولید 2000 تن ورق روی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی زنجان به ثبت رسید و در سال 1386 آغاز به کار نمود.
این شرکت توانست طی مدت 6 سال پروانه بهره برداری خود را ارتقا و مجوز تولید سالیانه 6000 تن شمش روی را کسب نماید.
این شرکت مصمم است با بهره‌مندی از روش‌های جدید ریخته‌گری و بازیافت تمام فلزات ارزشمند از خاک معدنی و با رعایت موارد زیست محیطی و صنعت سبز تولیدات خود را از نظر کیفی به خلوص 99.99% افزایش دهد و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای کاهش هزینه‌های تولید به منظور فراهم نمودن شرایط برای سودآوری بیشتر و بهتر این صنعت، خروج از بحران‌های جهانی و افزایش اشتغال گام بردارد.

تاریخچه

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان “سهامی عام” در سال 1384، به منظور تولید 2000 تن ورق روی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی زنجان به ثبت رسید و در سال 1386 آغاز به کار نمود. این شرکت توانست طی مدت 6 سال پروانه بهره برداری خود را ارتقا و مجوز تولید سالیانه 6000 تن شمش روی را کسب نماید. شمش روی بر اساس استانداردهای داخلی و در گریدهای Zn*2، Zn3*، SHG با خلوص بالاتر از 99.99% روی در حال تولید می‌باشد و هیدروکسید روی با هدف جلوگیری از آلایندگی محیط زیست و هدر رفت سرمایه ملی تولید می شود.

این شرکت در نظر دارد در راستای توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی خود برنامه های زیر را اجرا نماید .

  • شرکت مدیران در کنفرانس های مدیریت استراتژیک
  • آموزش و توانمند سازی مداوم کارکنان ، متناسب با توسعه شرکت
  • آموزش مداوم تخصصی برای بخش های مختلف با هدف افزایش بهره وری
  • ایجاد نظام انگیزشی به ویژه در پرداخت های مازاد برای نیروهای کیفی و فعال
  • تهیه و تدوین آیین نامه های انگیزشی جدید و بروز آوری آیین نامه های قبلی
  • بازسازی کیفی ساختار سازمانی با هدف چابک سازی و کاهش هزینه ها
  • برقراری روابط اجتماعی محترمانه در تمامی سطوح سازمانی شرکت
  • گسترش استفاده از فن آوری اطلاعات در تمامی سطوح سازمانی
  • افزایش راندمان تولید همراه با کاهش هزینه ها
  • اصلاح سیستم ها و روش ها در گردش عملیاتی کارها در چارچوب معیارهای استاندارد ایزو
  • بهینه سازی مصرف انرژی در واحد های تولیدی
  • نظارت و ارزیابی فعالیت و عملکرد شرکت در مقاطع زمانی 3 ، 6 ، 9 ماهه و یکساله

پیام مدیرعامل

بهترین نیستیم اما می خواهیم که بهترین باشیم

به نام خداوند قادر متعال که همه هر چه داريم الطاف بيکران اوست.

سهامداران ، اعضای هیات مدیره و همکاران عزيز اکنون که خداوند متعال توفيق خدمتگزاري در شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان را نصيب اينجانب فرموده است به درگاهش شاکرم و اميدوارم که دست در دست تواناي کارکنان صديق و توانای اين شرکت بتوانيم واژه خدمتگزاري صادقانه به همه ذينفعان را معنايي دوباره بخشيم. ايجاد محيط پويا و آرام براي همكاران، استفادهاز تمامي ظرفيت هاي موجود براي پيشبرد اهداف شرکت، قانون گرايي ، تقويت سيستم هاي كنترلي و نظارتي،اعمال نگرش علمي جامع، بازاريابي هدفمند و مبتني بر تعامل صحيح با مشتريان  شفافيت صورتهاي مالي و اطلاعات شرکت ،‌انتخاب همكاران بر مبناي شايسته سالاري، آموزش كاركنان ،کاهش هزينه ها ،از مهم ترين برنامه هاي كاري اين شرکت است. مديريت شرکت گسترش صنایع رو ی ایرانیان، براي تحقق اهداف از پیش تعیین شده خود از تمامي ابزارها و امکانات در دسترس استفاده خواهد نمود. انجام اين مأموريت در گرو قبول مسئوليت و حسن اجراي تكاليف توسط كليه همكاران در مجموعه است. بي ترديد حفظ دستاوردهاي گذشته و رسيدن به اهداف پيش روي سازمان و همسو شدن با تحولات و چالشهاي موجود نيازمند نگرشي جامع و تفصيلي به تمامي عوامل پيش برنده از جمله ارتقاء مستمر سطح کيفي و کمي دانش، بهره گيري از تکنولوژي روز و فناوري هاي جديد در سايه اخلاق حرفه اي و اسلامي مي باشد. از تمامي مديران و کارکنان جوان و فرهيخته شرکت مي خواهم با تلاشهاي بي وقفه و رعايت اصول مشتري مداري، تکريم ارباب رجوع و با برخورداري از صداقت و امانت داري، اخلاق حسنه و کليه ارزشهاي اعتقادي اسلامي درخدمت به مجموعه خود از هيچ کوششي دريغ ننمایند از خداوند متعال سربلندي وسرافرازي همگان را مسألت دارم.

سید فتاح حسین زاده نودهی

سید فتاح حسین زاده نودهی

ماموریت

تولیدکننده کنسانتره‌های سرب و روی و سایر محصولات فرآوری شده معدنی
امکان استفاده از محصولات این شرکت در راستای تولید فلزات سرب و روی
تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق استانداردهای روز دنیا با استفاده از مواد محلی و وارداتی به‌جهت احساس مسئولیت در قبال مشتریان، مصرف‌کنندگان، جامعه و سهامداران
استفاده از پژوهش‌های علمی و دانش فنی بهره‌برداران ازطریق گسترش فناوری‌های مدرن، کاهش قیمت تمام‌شده، مصرف انرژی و حفظ محیط زیست
توسعه پایدار از لحاظ محیط زیست، استفاده بهینه از منابع، بهره‌وری، کاهش ضایعات و مدیریت تحول
تداوم رشد با بهبود سیستم‌ها و تبدیل به ویژگی‌های ممتاز

خط مشی کیفیت

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید شمش روی در کشور تلاش می کند که جایگاه و مقام خود را در بین شرکت های تولید کننده این محصول ارتقاء دهد و برای دستیابی به بازارهای جهانی  مساعی خود را بکار برد.

در همین راستا شرکت با عرضه به موقع، تولید بدون نقص و ارائه محصول خود با بهترین کیفیت ممکن و قابل رقابت، وپاسخگوئی به خریداران،جهت ارتقاء رضایت مشتریان نهایت تلاش خود را نموده و در اینمورد از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

شرکت مشتریان خود را شریک سازمان تلقی نموده و با برقراری ارتباط با آنان از نقطه نظراتشان برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات مطلوبتر استفاده می نماید.

اصلی ترین منابع شرکت نیروی انسانی آن است که همواره آموزش و توسعه توانائی ها و مهارت ها و جلب مشارکت آنان و جبران خدماتشان مورد توجه شرکت می باشد. شرکت همواره در حفظ محیط زیست می کوشد.

چارت سازمانی

چارت سازمانی شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان نشان‌دهنده‌ی یک ساختار سازمانی منظم و کارآمد است که بر اساس نیازهای تخصصی و مدیریتی شرکت طراحی شده است. این چارت به‌خوبی نقش‌ها و مسئولیت‌های مختلف را در سطوح مختلف سازمان تعریف می‌کند.